Assteunen en garagekrikken zijn noodzakelijk om veilig te werk te gaan. Het komt namelijk regelmatig voor dat doe-het-zelvers regelmatig levensgevaarlijke toeren uithalen bij het werken aan en onder de auto.
De wagen moet meestal verder omhoog dan met de standaard krik mogelijk is. Dan worden er balkjes, tegels en ander materiaal opgestapeld en daar bovenop komt dan de toch al niet zo stabiele autokrik. Je moet er niet aan denken wat er gebeurt als een dergelijke constructie het begeeft (zie inzet. Eén en ander wordt nog eens in de hand gewerkt door het aanbod aan kleine hydraulische krikjes bij de bekende bouwmarkten en kijkwinkels. Deze speelgoedkrikjes zien er indrukwekkend uit op de foto maar zijn met een hefhoogte van slechts 30 cm in de meeste gevallen te laag voor enig serieus sleutelwerk.
Rustbuster biedt daarom professionele assteunen en garagekrikken. Zo is de krik met een hefhoogte van 50 cm en een maximaal te heffen gewicht van 2250 Kg een kwalitatief hoogwaardig product. Met deze krik breng je moeiteloos ook de wat zwaardere auto’s op de gewenste hoogte. Uiteraard wordt deze degelijk uitgevoerde krik met E-keur geleverd. Om de prijs hoeft u het niet te laten. U dacht misschien dat een ‘echte’ garagekrik meer dan 200 euro zou kosten. Rustbuster levert deze krik (met Magic-Lift voor snel heffen) echter voor een alleszins betaalbare prijs. Voor as steunen en garagekrikken komt u dus naar Rustbuster.
NB. Werkt u onder de auto? Plaats de auto dan altijd op assteunen. Het kan van levensbelang zijn!
Technische gegevens Garagekrik 2,25 Ton | |
Fabrikant | Omega |
Minimum hoogte | 140 mm |
Maximum hoogte | 495 mm |
Maximum hefgewicht | 2250 Kg |
Heffen | Hefboom op en neer bewegen |
Zakken | Hefboom draaien– |
Bijzonderheden | Met Magic-Lift in slechts een paar slagen bent u met de schotel tot de kriksteunen.  Schuimlaag over de pompstang ter bescherming van het plaatwerk van de auto. Brede Poly Urethaan (PU) wielen; rolt eenvoudiger en kan niet roesten! Rubber zadelpad wordt meegeleverd ter bescherming van de onderzijde van de auto. |
Eén reactie